Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2020-21
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como segunda asignatura, Gestión Comercial, asignatura de 5 ECTS que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la operativa de la estrategia comercial de una empresa, así como la visión económico-financiera de la misma. El estudiante conocerá puntos clave de gestión y análisis de la información financiera, con el fin de ayudar a la toma de decisiones comerciales.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2020-21
Competències generals
- CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa i organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2020-21
El objetivo básico de la asignatura Gestión Comercial, es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la gestión comercial y de la gestión económico-financiera de una empresa. El Departamento Comercial necesita para su eficiencia, de una visión global de la estructura de ingresos y costes empresariales.
Dades generals
Codi:
79267
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,88
Crèdits pràctics:
0,87
Càrrega no presencial:
3,25
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,88
Crèdits pràctics: 0,87
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)