Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2020-21

Planificación y Estrategia de Marketing (I), asignatura de 7 ECTS, está incluida en el Módulo Planificación y Estrategia de Marketing y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing como actividad empresarial. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la efectiva planificación y estrategia de un Departamento de Marketing.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21

MÁSTER EN MARKETING

 

General Competences

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG6 : Derivar de los datos, información relevante imposible de reconocer por no profesionales.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Specific Competences

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
  • CE10 : Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
  • CE11 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
  • CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
  • CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
  • CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.

 

MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN MARKETING

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON03 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD03 : Arreplegar, estructurar i interpretar informació, procedent de fonts bibliogràfiques i documentals
  • HD04 : Analitzar els problemes amb criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics
  • HD06 : Distingir de les dades la informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals
  • HD07 : Elaborar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix
  • HD08 : Aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial per a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn
  • HD10 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.

 

Skills/Competences

  • C03 : Planificar el treball en equip i aplicar tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips
  • C05 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • C07 : Avaluar riscos i planificar estratègies
  • C08 : Exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió encomanada en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran.
  • C10 : Decidir les estratègies de màrqueting en les empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic
  • C11 : Elaborar informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats
  • C12 : Elaborar projectes de màrqueting de l'empresa

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21

No data

 

 

General

Code: 79253
Lecturer responsible:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Credits ECTS: 7,00
Theoretical credits: 1,23
Practical credits: 1,22
Distance-base hours: 4,55

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 1,23
    Practical credits: 1,22
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught