Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2020-21

Esta materia tiene como objetivo que los alumnos comprendan el funcionamiento del sistema turístico desde la perspectiva internacional en la que se generan los flujos turísticos mundiales y que inciden asimismo sobre los distintos destinos turísticos.

Se trata de ofrecer al alumno una formación en economía turística internacional que no debe consistir tan sólo en la mera recepción de conocimiento intelectual, sino también en la generación de aptitudes adecuadas para facilitar su futuro trabajo como profesional de actividades relacionadas con la economía turística que le doten del necesario conocimiento sobre el sistema turístico y su dimensión internacional.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2020-21

General Competences

  • CG1 : Conèixer les noves tendències del sector turístic i les tècniques prospectives per desenvolupar-ne una visió innovadora i proactiva.
  • CG2 : Definir prioritats en la consecució d'objectius en l'àmbit turístic.
  • CG4 : Adquirir les tècniques d'anàlisi necessàries per diagnosticar problemes en el context turístic i ser capaç de desenvolupar solucions.
  • CG5 : Treballar en un context de responsabilitat social en l'àmbit del turisme.
  • CG6 : Interpretar i avaluar, amb esperit crític, els resultats de treballs de recerca en el sector turístic.
  • CG7 : Fer servir les tècniques de comunicació en àmbits diversos, relacionats amb la indústria turística.
  • CG8 : Organitzar i liderar equips en empreses i institucions turístiques.
  • CG9 : Identificar els diversos models d'empreses i institucions turístiques i analitzar-ne el funcionament en profunditat.

 

Specific Competences

  • CE1 : Conèixer i aplicar els instruments de planificació turística de manera coherent amb l'àmbit específic d'aplicació.
  • CE4 : Conèixer els instruments i les tècniques que permeten avaluar els efectes de les polítiques públiques i les iniciatives privades per a una destinació turística.
  • CE8 : Ser capaç d'analitzar estratègicament una destinació i desenvolupar plans estratègics adequats per millorar-ne el posicionament.

 

Basic Competences

  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base, o oportunitat, per a ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis o pluridisciplinaris relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
  • CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, a més de les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2020-21

No data

 

 

General

Code: 49708
Lecturer responsible:
RAMON RODRIGUEZ, ANA BELEN
Credits ECTS: 3,00
Theoretical credits: 0,60
Practical credits: 0,60
Distance-base hours: 1,80

Departments involved

  • Dept: APPLIED ECONOMIC ANALYSIS
    Area: APPLIED ECONOMICS
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught