Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2019-20

Talleres prácticos sobre Virtualización del Patrimonio y Restauración Virtual

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2019-20

MÁSTER EN PATRIMONIO VIRTUAL

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

ESPECIALISTA EN VIRTUALIZACIÓN DEL PATRIMONIO

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

ESPECIALISTA EN RESTAURACIÓN VIRTUAL

 

General Competences

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Specific Competences

  • CE3 : Ser capaç de participar activament en els diferents debats teòrics actuals entorn de la virtualització del patrimoni.
  • CE4 : Obtenir nocions sobre l'evolució de les diferents tècniques i escoles d'intervenció per a la conservació i restauració del patrimoni cultural fins als nostres dies.

 

EXPERTO EN VIRTUALIZACIÓN DEL PATRIMONIO

 

General Competences

  • CG1 : Ser capaç de participar en el disseny i la realització de projectes de virtualització del patrimoni cultural.

 

Specific Competences

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20

No data

 

 

General

Code: 78567
Lecturer responsible:
MOLINA VIDAL, JAIME
Credits ECTS: 2,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 0,80
Distance-base hours: 1,20

Departments involved

  • Dept: PREHISTORY, ARCHAEOLOGY, ANCIENT HISTORY, GREEK AND LATIN STUDIES
    Area: ANCIENT HISTORY
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught