Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
La persona responsable del departamento de housekeeping tiene que desarrollar todos y cada uno de los roles atribuidos a un manager en una empresa, algunos de ellos más relacionados con el desarrollo de estrategias que garanticen la supervivencia y el funcionamiento de las diferentes áreas, y otros más vinculado al equipo y a las personas que lo componen. El conocimiento y desarrollo de las diferentes habilidades es un aspecto clave para garantizar un trabajo eficaz a nivel directivo y una correcta integración de los miembros del departamento.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2019-20
MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA
Competències generals
- CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
- CG2 : Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires.
Competències Específiques
- CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
- CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.
EXPERT EN HOUSEKEEPING - GESTIÓ DE PISOS I NETEJA EN ALLOTJAMENTS
Competències generals
- CG1 : Promoure capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos
- CG2 : Desenvolupar capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires
Competències Específiques
- CE1 : Desenvolupar capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
- CE2 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.
EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
Competències generals
- CG1 : Capacitat analítica i de síntesi per a resoldre problemes complexos.
- CG2 : Capacitat per a encoratjar la motivació i l'amplitud de mires.
Competències Específiques
- CE1 : Capacitat per a implicar-se, col·laborar i assumir responsabilitats que possibiliten un major dinamisme en l'activitat empresarial.
- CE3 : Impulsar una actitud d'iniciativa i gestió activa de l'organització empresarial hotelera.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
- Conocer y poder desarrollar las habilidades directivas necesarias para ser un gobernante/a de alojamiento.
Dades generals
Codi:
36461
Professor/a responsable:
SABATER SEMPERE, VICENTE
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,40
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
1,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN HOUSEKEEPING - GESTIÓ DE PISOS I NETEJA EN ALLOTJAMENTS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)