Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Esta asignatura analiza los principios e instrumentos del marketing.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2019-20
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Competències generals
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
EXPERT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Competències generals
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
EXPERT/A EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Habilitats/Destreses
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Coneiximents/Continguts
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Capacitats/Competències
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Reconocer la necesidad de aplicar las técnicas de marketing.
Estudiar características particulares del marketing.
Conocer los principales instrumentos de marketing.
Analizar las fuentes de información y las fases de una investigación de mercados.
Aplicar las herramientas de marketing.
Dades generals
Codi:
36424
Professor/a responsable:
González Ramirez, Maria De Los Reyes
Crèdits ECTS:
3,50
Crèdits teòrics:
1,40
Crèdits pràctics:
0,00
Càrrega no presencial:
2,10
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,4
Crèdits pràctics: 0
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
I. UNIVERSITARI D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
Àrea: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA))
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 0
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
-
EXPERT EN DIRECCIÓ I GESTIÓ D'EMPRESES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)