Competencies and objectives
Course context for academic year 2019-20
Interacción del entorno socio-cultural y su evolución con la comunicación. La asignatura trata de enseñar al alumnado a ver obras de arte en el contexto socio-cultural contemporáneo. El conocimiento del arte contemporáneo les es útil, por cuanto que existen intensas relaciones entre el mismo y la publicidad, especialmente en lo que se refiere a las mutuas influencias del arte y la publicidad y a la conceptualización del arte y de la publicidad. La asignatura también pone el acento en el saber hacer de los alumnos, sobre todo en lo que se refiere a ver imágenes y trabajar con ellas en una sociedad fundamentalmente icónica. En este sentido, esta asignatura se relaciona con la obligatoria Teoría de la imagen aplicada a la publicidad (22525) y con la optativa Dirección de Artes (22533).
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2019-20
UA Basic Transversal Competences
- CGUA2 : Ser capaç d'utilitzar com a usuari eines bàsiques en TIC.
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG3 : Coneixement bàsic del camp d'estudi.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES30 : Estudi i evolució dels aspectes industrials, socials i estètics que incideixen en les transformacions dels elements, formes i processos de la comunicació persuasiva.
- CES31 : Coneixement de l'estat del món i de les seues manifestacions culturals, així com de la seua evolució, buscant el reflex dels seus paràmetres bàsics (polítics, econòmics i culturals) en la publicitat i les relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE46 : Capacitat per a interactuar amb els diferents públics i la societat aplicant el coneixement sincrònic i diacrònic de l'entorn econòmic, social, cultural i demogràfic.
- CE47 : Capacitat per a diferenciar i interpretar els diferents moviments artístics, estètics i culturals i la seua presència respecte de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20
No data
General
Code:
22549
Lecturer responsible:
ROCHE CARCEL, JUAN ANTONIO
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,50
Practical credits:
0,90
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
SOCIOLOGIA I
Area: SOCIOLOGY
Theoretical credits: 1,5
Practical credits: 0,9
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: OPTIONAL (Year: 4)