Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval.

 

Course context for academic year 2019-20

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2019-20

Transversal Competences

  • CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
  • CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
  • CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.

 

Specific Competences

  • CE14 : Tenir coneixements bàsics de l'ordenament jurídic que regeix les transaccions comercials i la seua tributació, la protecció dels consumidors o usuaris, el funcionament dels mercats de béns i serveis i la regulació del sector comercial.
  • CE15 : Conèixer els factors de l'entorn que influeixen en la competitivitat de l'empresa, per a ser capaç d'establir-ne els objectius, a més d'identificar i desenvolupar les estratègies competitives, especialment en els àmbits operatiu i tàctic.

 

Competencias Básicas y Generales:>>Generales

  • CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
  • CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
  • CG4 : Aplicar, a l'anàlisi dels problemes, criteris professionals basats en l'ús de les estratègies empresarials i de màrqueting i recerca de mercats.
  • CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2019-20

No data

 

 

General

Code: 21526
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,20
Practical credits: 1,20
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: APPLIED ECONOMIC ANALYSIS
    Area: APPLIED ECONOMICS
    Theoretical credits: 1,2
    Practical credits: 1,2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught