Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2019-20
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE14 : Tenir coneixements bàsics de l'ordenament jurídic que regeix les transaccions comercials i la seua tributació, la protecció dels consumidors o usuaris, el funcionament dels mercats de béns i serveis i la regulació del sector comercial.
- CE15 : Conèixer els factors de l'entorn que influeixen en la competitivitat de l'empresa, per a ser capaç d'establir-ne els objectius, a més d'identificar i desenvolupar les estratègies competitives, especialment en els àmbits operatiu i tàctic.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG4 : Aplicar, a l'anàlisi dels problemes, criteris professionals basats en l'ús de les estratègies empresarials i de màrqueting i recerca de mercats.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer l'estructura i composició del sistema fiscal espanyol.
- Conèixer la regulació legal de l'impost de societats i de l'impost sobre el valor afegit.
- Conèixer l'aplicació pràctica d'aquests impostos mitjançant la realització de liquidacions tributàries.
- Conèixer els procediments de presentacions tributàries telemàtiques.
- Ser capaç d'estudiar i comprendre la regulació legal de cada impost, amb l'objectiu d'adaptar-s'hi i estar al corrent de les contínues modificacions legislatives.
- Conèixer els efectes i costos fiscals que té per a l'empresa la presa de decisions.
- Planificar fiscalment les decisions de l'empresa, per a procurar minimitzar-ne el cost tributari.
- Saber emetre informes d'assessorament fiscal de l'empresa, que recullen els aspectes esmentats en els punts anteriors.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Sense dades
Dades generals
Codi:
21526
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
ANALISI ECONOMICA APLICADA
Àrea: ECONOMIA APLICADA
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 3)