Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2019-20
En este curso aprenderás los principios económicos, primero participando directamente en experimentos y posteriormente estudiando la teoría económica relacionada y sus aplicaciones. Durante la participación en los experimentos económicos podrás observar los principios económicos en acción. Después de cada experimento, tras haber recopilado y trabajado sus datos, presentaremos las teorías económicas diseñadas para explicar los principios que has descubierto en el laboratorio y sus aplicaciones.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2019-20
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE3 : Entendre l'entorn socioeconòmic, tecnològic, cultural i institucional i les polítiques sectorials, a més de l'impacte en les relacions comercials i financeres i el comportament psicosocial dels clients.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG3 : Ser capaç d'aprendre per a emprendre estudis posteriors de màrqueting i recerca de mercats, amb un alt grau d'autonomia.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
- CG8 : Analitzar els problemes, en l'àmbit dels mercats i el màrqueting estratègic, amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG9 : Mostrar capacitat de síntesi en l'anàlisi dels entorns econòmics i empresarials i a l'hora d'emetre judicis basats en les dades obtingudes.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Utilitzar raonaments analítics per a plantejar i resoldre problemes econòmics.
- Comprendre el paper dels preus en l'economia i la determinació d'aquests en els diversos tipus de mercats.
- Entendre el paper dels incentius i de les decisions estratègiques en el comportament d'empreses i consumidors i la importància que tenen en el disseny de les polítiques econòmiques i les institucions.
- Entendre la naturalesa dinàmica de les relacions econòmiques, el paper de les decisions intertemporals i de les expectatives dels participants en els mercats.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2019-20
Entender la capacidad de las simplificaciones de la teoría económica para explicar el mundo económico en el que vivimos.
Dades generals
Codi:
21501
Professor/a responsable:
Ballester Pla, Pablo Coralio
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,50
Crèdits pràctics:
0,90
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
FONAMENTS DE L'ANALISI ECONOMICA
Àrea: FONAMENTS DE L'ANALISI ECONOMICA
Crèdits teòrics: 1,5
Crèdits pràctics: 0,9
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: BÀSICA (Curs: 1)