Competencies and objectives
Course context for academic year 2018-19
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19
EXPERT IN COMMERCIAL MANAGEMENT
General Competences
- CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
- CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis
Specific Competences
- CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler
MASTER IN HOTEL MANAGEMENT
General Competences
- CG2 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
- CG4 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis
Specific Competences
- CE5 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler
EXPERTO/A EN DIRECCIÓN COMERCIAL DE HOTELES
Skills/Skills
- HD1 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- HD3 : Realitzar un pla de màrqueting hoteler
Conocimientos/Contenidos
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
Skills/Competences
- C1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C3 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C5 : Dirigir i gestionar un hotel millorant la seua rendibilitat
- C7 : Optimitzar els ingressos de l'hotel comercialitzant correctament els seus serveis
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
General
Code:
79045
Lecturer responsible:
JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
Credits ECTS:
2,00
Theoretical credits:
0,40
Practical credits:
0,40
Distance-base hours:
1,20
Departments involved
-
Dept:
COMPANY ORGANISATION
Area: COMPANY ORGANISATION
Theoretical credits: 0,2
Practical credits: 0
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record. -
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,2
Practical credits: 0,4 -
Dept:
I. U. D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
Area: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA)
Theoretical credits: 0
Practical credits: 0
Study programmes where this course is taught
-
EXPERT IN COMMERCIAL MANAGEMENT
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
MASTER IN HOTEL MANAGEMENT
Course type: COMPULSORY (Year: 1)