Competencies and objectives
Course context for academic year 2018-19
El mercado competitivo actual en el sector turístico está obligando a desarrollar nuevos modelos de negocio que den respuesta a las necesidades del turista del siglo XXI. La nueva economía ofrece un marco propicio para poder desarrollar proyectos innovadores que pongan en valor los recursos y capacidades de las personas y empresas que quieran ofrecer un servicio turístico diferenciado y de calidad a la sociedad.
Para que un emprendedor pueda destacar en el diseño e implantación de un nuevo proyecto empresarial acorde con estas necesidades existen una serie de herramientas que deben ser conocidas y puestas en práctica. En esta asignatura se presentarán estos modelos y herramientas desde un punto de visto tanto teórico como práctico.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19
General Competences
- CG1 : Conèixer les noves tendències del sector turístic i les tècniques prospectives per desenvolupar-ne una visió innovadora i proactiva.
- CG11 : Decidir sobre l'aplicació òptima de les noves tecnologies en el sector turístic.
- CG2 : Definir prioritats en la consecució d'objectius en l'àmbit turístic.
- CG3 : Ser capar de treballar en entorns pluridisciplinaris variables, generats pels canvis en el sector turístic, i proposar-hi actuacions.
- CG4 : Adquirir les tècniques d'anàlisi necessàries per diagnosticar problemes en el context turístic i ser capaç de desenvolupar solucions.
- CG8 : Organitzar i liderar equips en empreses i institucions turístiques.
- CG9 : Identificar els diversos models d'empreses i institucions turístiques i analitzar-ne el funcionament en profunditat.
Specific Competences
- CE11 : Conèixer amb detall els papers dels diversos agents socials implicats en el desenvolupament del producte turístic i les seues interrelacions.
- CE2 : Dissenyar estratègies que permeten, a les empreses i institucions turístiques, situar-se en una posició d'avantatge en el mercat.
- CE5 : Ser capaç de prendre decisions en les diverses àrees funcionals d'una empresa turística.
- CE6 : Conèixer les noves tendències i dinàmiques dels mercats turístics.
- CE9 : Desenvolupar i implementar un projecte empresarial i de producte en el sector turístic.
Basic Competences
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser, en gran part, autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base, o oportunitat, per a ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins de contextos més amplis o pluridisciplinaris relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
- CB9 : Saber comunicar les conclusions i els coneixements propis, a més de les raons últimes que les sustenten, a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
General
Code:
49714
Lecturer responsible:
SABATER SEMPERE, VICENTE
Credits ECTS:
3,00
Theoretical credits:
0,60
Practical credits:
0,60
Distance-base hours:
1,80
Departments involved
-
Dept:
COMPANY ORGANISATION
Area: COMPANY ORGANISATION
Theoretical credits: 0,6
Practical credits: 0,6
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT AND PLANNING
Course type: OPTIONAL (Year: 1)