Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2018-19

Esta asignatura analiza los principios e instrumentos del marketing.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19

MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS

 

General Competences

  • CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

 

Specific Competences

  • CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.

 

EXPERTO EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS

 

General Competences

  • CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

 

Specific Competences

  • CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.

 

MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.

 

Skills/Competences

  • C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.

 

EXPERTO/A EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS

 

Conocimientos/Contenidos

  • CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
  • CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

 

Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine

  • HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
  • HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.

 

Skills/Competences

  • C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19

No data

 

 

General

Code: 36424
Lecturer responsible:
GONZALEZ RAMIREZ, MARIA REYES
Credits ECTS: 3,50
Theoretical credits: 1,40
Practical credits: 0,00
Distance-base hours: 2,10

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 1,4
    Practical credits: 0
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: I. U. D'INVESTIGACIONS TURISTIQUES (10.17)
    Area: UNIVERSITAT D'ALACANT (CURSOS D'ESPECIALITZACIÓ - CONTINUA)
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0

Study programmes where this course is taught