Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como quinta asignatura, CRM (Customer Relationship Management), asignatura de 4 ECTS, que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de esta estrategia de negocio basada en la gestión de las relaciones con los clientes, buscando maximizar el valor añadido de la oferta con la finalidad de generar relaciones a largo plazo con los clientes.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2018-19
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
Competències Específiques
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
El objetivo básico de la asignatura CRM es proporcionar a los estudiantes de una formación práctica y una visión de conjunto, de los aspectos fundamentales de la gestión de los clientes. En la actualidad, es importante conocer quiénes son nuestros mejores clientes y cuánto nos compran, para la mejor toma de decisiones empresariales. En este sentido, el desarrollo de prácticas de CRM se basa en una relación de mutua confianza y respeto, lo que implica una autorización tácita para que la empresa capte, almacene y procese la información personal del cliente, siempre y cuando ésta sea utilizada para mejorar la propuesta de valor de la empresa hacia dicho cliente.
Dades generals
Codi:
36359
Professor/a responsable:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Crèdits ECTS:
4,00
Crèdits teòrics:
0,80
Crèdits pràctics:
0,80
Càrrega no presencial:
2,40
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DIRECCIÓ COMERCIAL I VENDES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)