Competencies and objectives
Course context for academic year 2018-19
Medición de resultados, asignatura de 3.5 ECTS ofertada en el curso de experto en Redes Sociales Estrategia y Comunicación Digital, proporciona al alumnado las herramientas y los conocimientos necesarios para medir la eficacia de medios y campañas y rentabilidad, en medios digitales. Los contenidos se centran tanto en la analítica web como en la medición de resultados en campañas de marketing digital y social media.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19
EXPERTO EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL
General Competences
- CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
Specific Competences
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
EXPERTO/A EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL
Conocimientos/Contenidos
- CON01 : Capacitat per a descriure actuacions en matèria de comunicació digital.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD01 : Capacitat d'organitzar-se i d'organitzar el treball d'uns altres en diferents àmbits empresarials.
- HD03 : Habilitat per a realitzar diagnòstics de la situació sobre l'ús i aplicació de xarxes socials i altres instruments de comunicació digital.
- HD04 : Habilitat per a aplicar indicadors de mesurament de resultats de les estratègies de comunicació digital.
Skills/Competences
- C01 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- C02 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- C03 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- C04 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C05 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
- C06 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
General
Code:
36344
Lecturer responsible:
RAMOS SOLER, IRENE
Credits ECTS:
3,50
Theoretical credits:
0,70
Practical credits:
0,70
Distance-base hours:
2,10
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,35
Practical credits: 0,35 -
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,35
Practical credits: 0,35
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
EXPERTO EN REDES SOCIALES, ESTRATEGIA Y COMUNICACIÓN DIGITAL
Course type: COMPULSORY (Year: 1)