Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Marketing digital, asignatura de 8 ECTS ofertada en el curso de experto en Marketing Digital y eCommerce, proporciona al alumnado las herramientas y los conocimientos necesarios para incorporar estrategias y herramientas digitales a los procesos de comercialización de las organizaciones. En concreto, la asignatura presta especial atención a la presencia de los negocios en Internet en términos de usabilidad web, posicionamiento en buscadores y redes sociales. Asimismo, se incide en el análisis de los resultados de las acciones de marketing digital con el fin de ayudar a la toma decisiones efectivas en el ámbito del e-commerce.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2018-19
Competències generals
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
Competències Específiques
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada. ¿ CE2: Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
- CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
• Proporcionar técnicas y herramientas propias del marketing online.
• Aprender a gestionar la presencia de la organización, producto o marca en las redes sociales.
• Proponer soluciones para mejorar el posicionamiento en buscadores.
• Aprender a atraer y retener a los posibles clientes a través de contenido relevante y valioso.
• Evaluar los resultados de las acciones de marketing digital con indicadores adecuados.
Dades generals
Codi:
36340
Professor/a responsable:
CALDERON MARTINEZ, PURIFICACION AURORA
Crèdits ECTS:
8,00
Crèdits teòrics:
1,60
Crèdits pràctics:
1,60
Càrrega no presencial:
4,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,6
Crèdits pràctics: 1,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN MARQUETING DIGITAL I E-COMMERCE
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)