Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2018-19

Esta asignatura de 3 créditos ECTS se oferta como OBLIGATORIA en el primer semestre del curso de Experto en Marketing de la Moda. Pertenece al PEP en Marketing que oferta el Departamento de Marketing de la Universidad de Alicante. El Proyecto Final es una asignatura cuya finalidad es la acreditación por parte del alumno de la adquisición de los conocimientos especializados objeto del curso de Experto en marketing de la moda así como de las competencias asociadas al curso.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19

General Competences

  • CG1 : Capacitat per a la cerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Specific Competences

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
  • CE10 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de les empreses de la moda i el seu entorn.
  • CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting mix.
  • CE4 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi del sector de la moda.
  • CE6 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses de moda, especialment en el nivell estratègic.
  • CE9 : Redactar projectes de màrqueting per a empreses del sector de la moda.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19

No data

 

 

General

Code: 36338
Lecturer responsible:
RUIZ CONDE, MARIA DEL ENAR
Credits ECTS: 3,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 0,30
Distance-base hours: 2,70

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 0,3
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught