Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2018-19

Esta asignatura de 6 créditos ECTS se oferta como OBLIGATORIA en el primer semestre del curso de Experto en Marketing de la Moda. Pertenece al PEP en Marketing que oferta el Departamento de Marketing de la Universidad de Alicante. Permite seguir creciendo en los conocimientos del área de comercialización e investigación de mercados y completar una sólida base de marketing en el sector de la moda.

Su planteamiento familiariza al alumnado con la investigación y segmentación del mercado de la moda siguiendo una metodología muy activa y participativa en el aula. Se trata de dotar al alumno de los conocimientos necesarios que le permitan desarrollar puestos en la dirección y gestión de acciones de marketing en empresas relacionadas con el sector de la moda.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19

General Competences

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
  • CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
  • CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.

 

Specific Competences

  • CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa del sector de la moda o organització similar, i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió associada a aquesta.
  • CE10 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de les empreses de la moda i el seu entorn.
  • CE4 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi del sector de la moda.
  • CE5 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors de moda i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
  • CE7 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa en el sector de la moda. co.
  • CE8 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses en el mercat de la moda.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19

No data

 

 

General

Code: 36336
Lecturer responsible:
RUIZ CONDE, MARIA DEL ENAR
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,12
Practical credits: 1,12
Distance-base hours: 3,76

Departments involved

  • Dept: SOCIOLOGY II
    Area: SOCIOLOGY
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.
  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,6
    Practical credits: 0,6

Study programmes where this course is taught