Competencies and objectives
Course context for academic year 2018-19
Esta asignatura se imparte en el segundo semestre del primer curso de la titulación. Se encuentra dentro del módulo: “Economía y empresa de la comunicación publicitaria y de las relaciones públicas”.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG5 : Coneixement d'una segona llengua.
- CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES6 : Coneixement i anàlisi econòmica i social de les empreses de comunicació, especialment de publicitat i relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE10 : Capacitat per a la gestió econòmica i pressupostària en els diferents àmbits de l'activitat comunicativa.
- CE11 : Capacitat per a identificar els objectius de les empreses en relació amb la tipologia dels seus productes, així com la seua distribució, preu i comunicació.
- CE26 : Capacitat per a la presa de decisions estratègiques.
- CE30 : Destreses en les diferents eines d'investigació del mercat i del consumidor.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
General
Code:
22508
Lecturer responsible:
GIMENEZ MAS, SARA ISABEL
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,50
Practical credits:
0,90
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
FOUNDATIONS OF ECONOMIC ANALYSIS
Area: FOUNDATIONS OF ECONOMIC ANALYSIS
Theoretical credits: 1,5
Practical credits: 0,9
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 1)