Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2018-19
Competències transversals
- CT1 : Llegir i comunicar-se en l'àmbit professional en un idioma estranger, especialment en anglés.
- CT2 : Usar habitualment les eines informàtiques i les tecnologies de la informació i les comunicacions en tot l'exercici professional.
- CT3 : Capacitat de comunicació oral i escrita.
Competències Específiques
- CE13 : Ser capaç d'aplicar les eines matemàtiques, estadístiques i economètriques adequades per a analitzar l'empresa i l'entorn, a partir de dades econòmiques i empresarials interessants.
- CE17 : Mostrar capacitat per a recollir i interpretar informació, formular hipòtesis, assessorar i resoldre problemes en l'àmbit de l'anàlisi dels mercats, seguint el mètode científic i aplicant els enfocaments analítics, els instruments matemàtics, els mètodes estadístics i les tècniques de previsió.
- CE3 : Entendre l'entorn socioeconòmic, tecnològic, cultural i institucional i les polítiques sectorials, a més de l'impacte en les relacions comercials i financeres i el comportament psicosocial dels clients.
- CE4 : Saber fer informes d'assessorament quant a estratègies empresarials i evolució dels mercats.
- CE7 : Ser capaç d'aplicar els coneixements de màrqueting i les tècniques de recerca comercial, qualitatives o matemàtiques, estadístiques i economètriques, en la definició de solucions de negoci.
Competències bàsiques i generals:>>Generals
- CG1 : Adquirir capacitat per a la cercar i analitzar informació rellevant que permeta interpretar l'evolució dels mercats de béns i serveis i formular una estratègia de màrqueting.
- CG10 : Adquirir coneixements bàsics en economia general, economia de l'empresa i direcció de màrqueting, a més de comprendre els aspectes teòrics i pràctics i la metodologia de treball.
- CG11 : Saber comunicar, de manera clara i precisa, els coneixements, les metodologies, les idees, els problemes i les solucions en relació amb el màrqueting estratègic, la transformació de l'entorn i les perspectives dels mercats.
- CG2 : Ser capaç de treballar en equip, liderar-lo i motivar-lo, durant el treball professional, en la direcció de màrqueting.
- CG4 : Aplicar, a l'anàlisi dels problemes, criteris professionals basats en l'ús de les estratègies empresarials i de màrqueting i recerca de mercats.
- CG5 : Ser capaç de prendre decisions empresarials i en la direcció de màrqueting, aplicant els coneixements a la pràctica des d'una perspectiva interdisciplinària i integradora de coneixements.
- CG6 : Ser capaç de derivar informació rellevant, impossible de reconèixer per no professionals, a partir de dades socioeconòmiques.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les etapes del procés de recerca comercial basat en tècniques quantitatives.
- Conèixer els tipus de mostreig i saber dissenyar un pla de mostreig.
- Saber dur a terme una anàlisi estadística aplicada en recerca de mercats.
- Ser capaç de confeccionar un informe de resultats escrit i comunicar els resultats de verbalment.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Sense dades
Dades generals
Codi:
21532
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MÀRQUETING
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 4)