Competencies and objectives
Course context for academic year 2018-19
Conjunto integrado de prácticas de iniciación docente a realizar en los correspondientes niveles del sistema educativo. Las prácticas proporcionan un conocimiento del sistema escolar a través del conocimiento del centro concreto como unidad organizativa, en sus distintas dimensiones y funciones, y de la comunidad educativa. El trabajo Fin de Master es una síntesis integradora del conjunto de Prácticas 1 y 2, realizadas por los estudiantes.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2018-19
General Competences (CG)
- CG1 : Conèixer els continguts curriculars de les matèries relatives a l'especialització docent corresponent.
- CG11 : Desenvolupar les funcions de tutoria i orientació dels estudiants de manera col·laborativa i coordinada.
- CG16 : Treballar en equip amb altres professionals de l'educació, enriquint la pròpia formació.
- CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
- CG18 : Aplicar los conocimientos adquiridos y la capacidad de resolución de problemas a entornos educativos nuevos o poco conocidos.
- CG2 : Conocer el cuerpo de conocimientos didácticos en torno a los procesos de enseñanza y aprendizaje respectivos. Para la formación profesional se incluirá el conocimiento de las respectivas profesiones.
- CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.
- CG8 : Adquirir estratègies per a estimular l'esforç de l'estudiant i promoure la seua capacitat per a aprendre per ell mateix i amb els altres, i desenvolupar habilitats de pensament i de decisió que faciliten l'autonomia, la confiança i iniciatives personals.
Specific Competences:>>Specific Module (CE)
- CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE13 : Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries de l'especialització i plantejar alternatives i solucions.
- CE2 : Conèixer els continguts que es cursen en els ensenyaments respectius.
- CE3 : Conèixer la història i els desenvolupaments recents de les matèries i les seues perspectives per a poder transmetre una visió dinàmica d'aquestes.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE8 : Fomentar un clima que facilite el aprendizaje y ponga en valor las aportaciones de los estudiantes.
- CE9 : Integrar la formación en comunicación audiovisual y multimedia en el proceso de enseñanza-aprendizaje.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2018-19
No data
General
Code:
12077
Lecturer responsible:
VALLES ARANDIGA, ANTONIO
Credits ECTS:
5,00
Theoretical credits:
0,80
Practical credits:
1,20
Distance-base hours:
3,00
Departments involved
-
Dept:
PSYCHOLOGY OF HEALTH
Area: PERSONALITAT, AVALUACIO I TRACTAMENT PSICOLOGIC
Theoretical credits: 0,8
Practical credits: 1,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN ACADEMIC STAFF OF SECONDARY EDUCATION AND HIGH SCHOOL, VOCATIONAL TRAINING AND LANGUAGE TEACHING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)