Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2018-19
Les institucions d'educació superior tenen com a plans estratègics el desenvolupament d'accions de millora de la qualitat de l'ensenyament i els aprenentatges dels seus estudiants. Per a açò, les Universitats mantenen una inversió constant en recursos juntament amb plans de formació permanent; alhora que plantegen accions encaminades a l'intercanvi d'experiències amb altres institucions i països.
És el moment d'atendre els canvis en profunditat que ens permeten una reforma de les universitats en un món globalitzat i en aquest context les *TICson fonamentals.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2018-19
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Competències en construcció i en l'aplicació dels coneixements adquirits, i en la resolució de problemes d'investigació dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CG4 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat, i també revisió i avaluació d'investigacions.
- CG5 : Capacitat d'actuació ètica en el desenvolupament de la seua recerca i avaluació de les investigacions.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Competències en la comprensió, l'anàlisi i aplicació dels coneixements adquirits.
- CE2 : Competència en la resolució de problemes de recerca dins dels contextos multidisciplinaris relacionats amb la investigació educativa.
- CE5 : Capacitat per a expressar, presentar i comunicar resultats o troballes de la investigació de manera coherent i estructurada.
- CE7 : Habilitats d'aprenentatge autònom avançat en la recerca de marcs i fonts d'investigació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer el paper de les noves tecnologies en la societat de la informació.
- Conèixer la integració de les tecnologies digitals en l'escola.
- Dissenyar processos d'ensenyament i aprenentatge mitjançant les noves tecnologies digitals.
- Dissenyar i desenvolupar materials multimèdia.
- Promoure experiències educatives mitjançant l'aplicació del programari lliure.
- Fer ús d'Internet aplicat a l'educació.
- Conèixer el paper del professor i l'alumne en els nous entorns tecnològics de formació. E-learning.
- Organitzar els mitjans tecnològics en els centres educatius.
- Avaluar experiències d'ús de tecnologies digitals a l'escola.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2018-19
Conèixer el paper de les noves tecnologies en la societat de la informació.
Conèixer la integració de les tecnologies digitals en l'escola.
Dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge mitjançant les noves tecnologies digitals.
Dissenyar i desenvolupar materials multimèdia.
Promoure experiències educatives mitjançant l'aplicació del programari lliure.
Fer ús d'internet aplicat a l'educació.
Conèixer el paper del professor i l'alumne en els nous entorns tecnològics de formació. Elearning.
Organitzar els mitjans tecnològics en els centres educatius.
Avaluar experiències d'ús de tecnologies digitals en l'escola.
Dades generals
Codi:
11989
Professor/a responsable:
Roig Vila, Rosabel
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
DIDACTICA GENERAL I DIDACTIQUES ESPECIF.
Àrea: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN INVESTIGACIÓ EDUCATIVA
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 1)