Competencies and objectives
Course context for academic year 2017-18
En el Máster Oficial Universitario en Comunicación e Industrias Creativas, la asignatura de “Habilidades personales orientadas a la dirección de la comunicación en las industrias creativas” es una asignatura optativa para el itinerario de especialización en gestión y dirección de la comunicación, fundamental para formar en competencias personales a los directivos en dirección de personas, favorecer la conducta emprendedora, dinamizar las relaciones interpersonales, activar actitudes favorables hacia los diferentes miembros del grupo y desarrollar las habilidades necesarias para la gestión adecuada de sus equipos de trabajo, creando de esta manera verdaderos equipos de alto rendimiento en empresas y/o departamentos creativos que destaquen por su motivación, cohesión e implicación.
La asignatura de “Habilidades personales orientadas a la dirección de la comunicación en las industrias creativas” tiene 5 ECTS, es de carácter obligatorio en el Máster para el itinerario 1 de Gestión y Dirección de la comunicación y se imparte en el segundo cuatrimestre del curso.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18
General Competences (CG)
- CG1 : Capacitat i habilitat per a exercir com a professionals de la comunicació, amb especial atenció a la gestió integral i a la recerca i mesura de l'eficàcia dels processos comunicatius en l'àmbit de les indústries creatives.
Specific Competences (CE)
- CS16 : Capacitat per a prendre decisions en grup, argumentar, escoltar activament, defensar les idees i la gestió del temps d'un projecte de comunicació.
- CS8 : Habilitat per a gestionar la interacció amb altres, desenvolupant la intel·ligència emocional, potenciar l'emprenedoria, desenvolupar el lideratge i resoldre els conflictes derivats del treball cooperatiu.
Skills/Skills
- CB10 : Que l'alumnat tinga les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser en gran part autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Que l'alumnat sàpia aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Que l'alumnat siga capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- CB9 : Que l'alumnat sàpia comunicar les conclusions i els coneixements propis i les raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
General
Code:
43606
Lecturer responsible:
ROSSER LIMIÑANA, ANA MARIA
Credits ECTS:
5,00
Theoretical credits:
1,00
Practical credits:
1,00
Distance-base hours:
3,00
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: SOCIAL PSYCHOLOGY
Theoretical credits: 1
Practical credits: 1
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN COMMUNICATION AND CREATIVE INDUSTRIES
Course type: OPTIONAL (Year: 1)
Course type: OPTIONAL (Year: No year)