Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
La dirección de comunicación e intagibles en y para las organizaciones, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo las de las de las industrias culturales y creativas. Gestión de recursos y activos intangibles orientados a resultados. Comunicación personal y Dircom. Comunicación, intangibles y modelos de negocio. El Plan estratégico de la comunicación organizacional. Valoración, medición y monitores. Reputación on line y off line. Tendencias en la gestión de la comunicación corporativa e intangibles.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2017-18
Competències específiques (CE)
- CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
- CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
- CS5 : Capacitat i habilitat per a utilitzar el pensament creatiu, idear, conèixer i detectar tendències emergents en l'àmbit de la comunicació de les indústries creatives.
- CS7 : Capacitat i habilitat per a dissenyar programes de comunicació en funció dels diversos mitjans de comunicació i informació social i interpersonal.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Disseny, planificació i execució de projectes orientats al brànding personal i comercial, en el context de la nova economia digital i creativa. Els punts de contacte de la marca personal i comercial en les indústries creatives.
- Planificació i gestió d'esdeveniments.
- Identificació de factors de risc causants de crisis. Prevenció i protocols d'actuació.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de los activos y recursos intangibles.
Que el estudiante conozca cómo y quiénes gestionan de forma integral, los intangibles, la reputación y la marca corporativos, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza.
Que el estudiante aprenda a realizar proyectos y planes en materia de comunicación e intangibles vinculados a las industrias creativas.
Que el estudiante conozca las vías para captar fondos y financiar proyectos de las industrias culturales y creativas y que ponga en práctica el papel de la comunicación personal y organizacional para tal fin.
Al finalizar la asignatura, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen, identidad y reputación corporativa de la empresa, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.
Será capaz de liderar un proyecto personal, con base on line, en materia de industrias creativas.
Dades generals
Codi:
43601
Professor/a responsable:
Olivares Delgado, Fernando
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
1,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 1
Crèdits pràctics: 1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN COMUNICACIÓ I INDÚSTRIES CREATIVES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: Sense curs)