Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Lo que marca la diferencia entre un alojamiento y otro es la experiencia del cliente. Por tanto este módulo busca que el alumno se haga de recursos de actualidad para estar en capacidad de mejorar la experiencia del cliente en cualquier establecimiento.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2017-18
MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
 
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
 
EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
 
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
 
EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
Competències generals
- CG3 : Fomentar les habilitats de comunicació, negociació i organització.
 
Competències Específiques
- CE4 : Estimular en els equips directius la consideració al factor humà, la responsabilitat social i l'ètica empresarial, vinculat al sector turístic i hoteler.
 
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Aplicar técnicas para mejorar la experiencia del cliente (huésped)
Aprender cómo crear un programa de animación en un hotel
Conocer el papel del Guest Experience
Dades generals
        Codi:
        36456
        
        Professor/a responsable:
            JIMENEZ PASTOR, FRANCISCO JAVIER
        
        
            
                Crèdits ECTS:
3,00                
            
            
                Crèdits teòrics:
0,40                
                Crèdits pràctics:
0,80                
                Càrrega no presencial:
1,80            
        
    
Departaments amb docència
- 
                        Dep.:
Màrqueting                        
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,4
Crèdits pràctics: 0,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. 
Estudis en què s'imparteix
- 
                                    
                                        EXPERTO EN DIRECCIÓ COMERCIAL D'HOTELS
                                    
                                    
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
 - 
                                    
                                        EXPERT EN GESTIÓ D'HOTELS I ALLOTJAMENT
                                    
                                    
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
 - 
                                    
                                        MASTER EN DIRECCIÓ I GESTIÓ HOTELERA
                                    
                                    
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)
 

