Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval by the University of Alicante Studies Planning & Training Actions Committee.

 

Course context for academic year 2017-18

El Experto en Dirección Comercial y Ventas tiene como tercera asignatura, Dirección de Equipos de Venta, asignatura de 4 ECTS que pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica de la Dirección de la Fuerza de Ventas de una empresa . El estudiante conocerá aspectos importantes y necesarios para poder dirigir con éxito un grupo de comerciales.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18

General Competences

  • CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
  • CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
  • CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
  • CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
  • CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
  • CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.

 

Specific Competences

  • CE3 : Conèixer i comprendre els conceptes bàsics del màrqueting i la comercialització a través d'Internet i de les noves tecnologies, i la seua vinculació amb les estratègies de màrqueting globals de l'empresa.
  • CE4 : Ser capaç de prendre decisions relatives a les variables comercials.
  • CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18

No data

 

 

General

Code: 36357
Lecturer responsible:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 0,80
Practical credits: 0,80
Distance-base hours: 2,40

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,8
    Practical credits: 0,8
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught