Competencies and objectives
Course context for academic year 2017-18
Planificación y Estrategia de Marketing (II), asignatura de 6 ECTS, está incluida en el Módulo Planificación y Estrategia de Marketing y pretende familiarizar al estudiante con los conceptos, las herramientas y la lógica del marketing como actividad empresarial. El estudiante conocerá aspectos necesarios para la efectiva planificación y estrategia de un Departamento de Marketing.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18
General Competences
- CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG3 : Capacitat d'aprenentatge autònom, d'iniciativa i d'esperit emprenedor.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG5 : Capacitat per a la presa de decisions aplicant els coneixements a la pràctica.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Specific Competences
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE12 : Ser capaç de seleccionar i utilitzar aplicacions informàtiques necessàries per al diagnòstic i anàlisi de l'àrea de màrqueting de l'empresa.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE6 : Ser capaç d'analitzar i comprendre el comportament dels consumidors i els factors que influeixen en la seua conducta des de la perspectiva de màrqueting.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
General
Code:
36347
Lecturer responsible:
TORMO DOMINGUEZ, JUANA
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
0,90
Practical credits:
0,90
Distance-base hours:
4,20
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,9
Practical credits: 0,9
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MÁSTER EN MARKETING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)