Competencies and objectives

Provisional information. Pending approval by the Department Council.

 

Course context for academic year 2017-18

20524- (THIS SUBJECT BELONGS TO THE CEASING "DEGREE IN ARCHITECTURE" PLAN -COURSE 2017/18 )

** THE CONTENT OF THE FOLLOWING SECTION IS ONLY APPLICABLE TO THE ENGLISH GROUP.

Urban Planning 3 belongs to the Urban Planning and Land Management Area. The subject is offered during the second semester of the third year of the Degree in Architecture. As a continuation to Urban Planning 2, whose main focus is the urban public space, Urban Planning 3 is a monothematic course about urban residential development and its spatial implications in relation to the rest of the city’s structure.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18

General Competences (CG)

  • CG : Conèixer la història i les teories de l'arquitectura, així com les arts, tecnologies i ciències humanes relacionades amb aquesta.
  • CG : Comprendre les relacions entre les persones i els edificis i entre aquests i l'entorn, a més de la necessitat de relacionar els edificis i els espais situats entre aquests en funció de les necessitats i de l'escala humanes.
  • CG : Conèixer els problemes físics, les diverses tecnologies i la funció dels edificis, per tal de dotar-los de condicions internes de comoditat i protecció dels factors climàtics.
  • CG : Conèixer l'urbanisme i les tècniques aplicades en el procés de planificació.

 

Skills/Skills

  • CB 2 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • CB 3 : Que els estudiants tinguen la capacitat de reunir i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per a emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • CB 4 : Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat o no especialitzat.

 

Inherent transversal competences:>>Cognitive Instrumental

  • CT : Habilitat per a l'elaboració del pensament abstracte. Habilitat per a construir conceptes genèrics a partir d'un coneixement empíric.

 

UA Basic Transversal Competences

  • CT : Capacitat d'ús d'una segona llengua. Capacitat d'utilitzar l'anglés amb fluïdesa per a accedir a la informació tècnica, respondre a les necessitats de la societat i poder ser autosuficient en la preparació de la pròpia vida professional.
  • CT : Capacitat d'autocrítica. Disposar de la capacitat d'autocrítica necessària per a analitzar i millorar la qualitat d'un projecte.
  • CT : Capacitat d'adoptar el mètode científic. Capacitat d'adoptar el mètode científic en el plantejament i realització de treballs diversos, tant a nivell acadèmic com professional.

 

Inherent transversal competences:>>Methodological Instrumental

  • CT : Habilitat per a prendre decisions. Capacitat per a entendre la complexitat dels contextos en què produïm transformacions i prendre-hi decisions creatives de manera responsable.
  • CT : Habilitat per a integrar els diversos sabers i disciplines. Capacitat d'entendre la dimensió múltiple dels problemes en què s'intervé i habilitat per a seleccionar i incorporar els arguments més eficaços.
  • CT : Habilitat per a resoldre problemes. Capacitat per a orientar la informació i els instruments d'acció cap a la resolució de conflictes prèviament diagnosticats.

 

Inherent transversal Competences:>>Individual Interpersonal

  • CT : Actuar d'acord amb els propis valors, motivacions i opinions. Capacitat per a crear i proposar contextos operatius propis a partir de la nostra especial manera d'estar en el món, assumint les nostres responsabilitats individuals per a la creació d'un món millor.

 

Inherent transversal Competences:>>Social Interpersonal

  • CT : Habilitat per a dissenyar i gestionar propostes que incorporen responsabilitat social i mediambiental. Capacitat per a entendre el compromís amb l'entorn social i físic que impliquen els processos de transformació d'aquest.

 

Specific Competences:>>Project Block

  • CE : Coneixement adequat de les teories generals de la forma, la composició i els tipus arquitectònics.
  • CE : Coneixement adequat de les tradicions arquitectòniques, urbanístiques i paisatgístiques de la cultura occidental, a més dels seus fonaments tècnics, climàtics, econòmics, socials i ideològics.
  • CE : Capacitat per a concebre, practicar i desenvolupar projectes bàsics i d'execució, croquis i avantprojectes.
  • CE : Coneixement adequat dels mètodes d'estudi de les necessitats socials, la qualitat de vida, l'habitabilitat i els programes bàsics d'habitatge.
  • CE : Capacitat per a concebre, practicar i desenvolupar projectes urbans.
  • CE : Capacitat per a exercir la crítica arquitectònica.
  • CE : Capacitat per a realitzar projectes de seguretat, evacuació i protecció en immobles.
  • CE : Aptitud per a suprimir barreres arquitectòniques.
  • CE : Aptitud per a catalogar el patrimoni edificat i urbà i planificar-ne la protecció.
  • CE : Capacitat per a redactar projectes d'obra civil.
  • CE : Coneixement adequat de l'ecologia, la sostenibilitat i els principis de conservació de recursos energètics i mediambientals.
  • CE : Coneixement adequat de la relació entre els patrons culturals i les responsabilitats socials de l'arquitecte.
  • CE : Capacitat per a dissenyar i executar traçats urbans i projectes d'urbanització, jardineria i paisatge.
  • CE : Aptitud per a resoldre el condicionament ambiental passiu, incloent-hi l'aïllament tèrmic i acústic, el control climàtic, el rendiment energètic i la il·luminació natural.
  • CE : Capacitat per a concebre, practicar i desenvolupar la direcció d'obres.
  • CE : Capacitat per a elaborar programes funcionals d'edificis i espais urbans.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18

** THE CONTENT OF THE FOLLOWING SECTION IS ONLY APPLICABLE TO THE ENGLISH GROUP.

The main objectives of Urban Planning 3 are, first of all, to stimulate thinking about the roll and complexity of the urban residential development within the overall city system and; secondly, raise awareness about the importance of considering the particularities of an existing urban site and its context before any intervention is proposed.

The specific objectives of the course are:

- Provide students with basic urban design skills: observing, interpreting and designing with functional, technical and aesthetical considerations.
- Introduce the students to the study, analysis and design of residential developments.
- Engage students in the research on bioclimatic strategies in order to achieve comfortable public and private spaces.
- Review and reflect on issues, topics and tools related to sustainable developments.

 

 

General

Code: 35529
Lecturer responsible:
MINGUEZ MARTINEZ, ENRIQUE
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 0,00
Practical credits: 2,40
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: BUILDING SCIENCIES AND URBANISM DEPARTMENT
    Area: URBAN DESING AND REGIONAL PLANNING UNIT
    Theoretical credits: 0
    Practical credits: 2,4
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught