Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2017-18

Hª Social y Económica de España es una asignatura optativa que, además de los contenidos que le son específicos, aporta al futuro graduado en Publicidad y Relaciones Públicas una consideración dinámica de los fenómenos sociales y económicos que han acontecido en España en los siglos XIX y XX, permitiendo interrelacionar las variables sociales y económicas con otras dimensiones de la realidad. Al mismo tiempo, esta asignatura dota a los estudiantes de los instrumentos necesarios para comprender e interpretar la realidad socio-económica española, y facilita la utilización de recursos y fuentes propios de la historia económica.

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18

General Competences:>>Instrumental

  • CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
  • CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
  • CG6 : Comunicació oral i escrita en la llengua nadiua.
  • CG7 : Destreses per a la investigació.
  • CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.

 

General Competences:>>Interpersonal

  • CG10 : Habilitat per a treballar en un equip interdisciplinari.
  • CG11 : Destreses en relacions interpersonals.
  • CG12 : Reconeixement de la diversitat i la multiculturalitat.
  • CG13 : Compromís ètic.
  • CG14 : Habilitats crítiques i autocrítiques.

 

General Competences:>>Systematic

  • CG15 : Capacitat d'aprendre.
  • CG16 : Capacitat d'adaptar-se a noves situacions.

 

Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)

  • CES31 : Coneixement de l'estat del món i de les seues manifestacions culturals, així com de la seua evolució, buscant el reflex dels seus paràmetres bàsics (polítics, econòmics i culturals) en la publicitat i les relacions públiques.
  • CES37 : Estudi dels fonaments de documentació per al professional de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.

 

Specific Competences:>>Professional (practical)

  • CE1 : Capacitat per a comprendre els processos globals de la comunicació i de la informació.
  • CE27 : Habilitat per a gestionar el temps, amb capacitat per a l'organització i temporalització de les tasques.
  • CE29 : Capacitat per a l'anàlisi objectiva de la realitat i extracció de consideracions vàlides.
  • CE36 : Capacitat i habilitat per a la creació, disseny i desenvolupament d'elements gràfics, imatges, símbols o textos.
  • CE39 : Destresa en els recursos redaccionals, estilístics, narratius i retòrics: escrits, visuals i audiovisuals.
  • CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
  • CE41 : Capacitat per a exercir la pràctica professional respectant els drets humans fonamentals i dels valors, individuals i col·lectius, emmarcats en diferents corrents culturals i civilitzadores, que la comunicació persuasiva ha de respectar i potenciar.
  • CE45 : Capacitat per a entendre i interpretar l'entorn i adaptar-se al canvi.
  • CE46 : Capacitat per a interactuar amb els diferents públics i la societat aplicant el coneixement sincrònic i diacrònic de l'entorn econòmic, social, cultural i demogràfic.
  • CE59 : Destreses per a seleccionar i aplicar el model d'anàlisi més adequada per a cada objecte d'estudi i les necessitats de la investigació.
  • CE61 : Capacitat per a aplicar, de manera rigorosa, les tècniques de recerca, producció i anàlisi de dades.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18

No data

 

 

General

Code: 22534
Lecturer responsible:
MELGAREJO MORENO, JOAQUIN
Credits ECTS: 6,00
Theoretical credits: 1,50
Practical credits: 0,90
Distance-base hours: 3,60

Departments involved

  • Dept: APPLIED ECONOMIC ANALYSIS
    Area: HISTORY AND ECONOMIC INSTITUTIONS
    Theoretical credits: 1,5
    Practical credits: 0,9
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught