Competencies and objectives
Course context for academic year 2017-18
Hª Social y Económica de España es una asignatura optativa que, además de los contenidos que le son específicos, aporta al futuro graduado en Publicidad y Relaciones Públicas una consideración dinámica de los fenómenos sociales y económicos que han acontecido en España en los siglos XIX y XX, permitiendo interrelacionar las variables sociales y económicas con otras dimensiones de la realidad. Al mismo tiempo, esta asignatura dota a los estudiantes de los instrumentos necesarios para comprender e interpretar la realidad socio-económica española, y facilita la utilización de recursos y fuentes propios de la historia económica.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18
General Competences:>>Instrumental
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG2 : Capacitat de posar en pràctica coneixements.
- CG6 : Comunicació oral i escrita en la llengua nadiua.
- CG7 : Destreses per a la investigació.
- CG8 : Destreses informàtiques bàsiques.
General Competences:>>Interpersonal
- CG10 : Habilitat per a treballar en un equip interdisciplinari.
- CG11 : Destreses en relacions interpersonals.
- CG12 : Reconeixement de la diversitat i la multiculturalitat.
- CG13 : Compromís ètic.
- CG14 : Habilitats crítiques i autocrítiques.
General Competences:>>Systematic
- CG15 : Capacitat d'aprendre.
- CG16 : Capacitat d'adaptar-se a noves situacions.
Specific Competences:>>Knowledge (theoretical)
- CES31 : Coneixement de l'estat del món i de les seues manifestacions culturals, així com de la seua evolució, buscant el reflex dels seus paràmetres bàsics (polítics, econòmics i culturals) en la publicitat i les relacions públiques.
- CES37 : Estudi dels fonaments de documentació per al professional de la comunicació publicitària i de les relacions públiques.
Specific Competences:>>Professional (practical)
- CE1 : Capacitat per a comprendre els processos globals de la comunicació i de la informació.
- CE27 : Habilitat per a gestionar el temps, amb capacitat per a l'organització i temporalització de les tasques.
- CE29 : Capacitat per a l'anàlisi objectiva de la realitat i extracció de consideracions vàlides.
- CE36 : Capacitat i habilitat per a la creació, disseny i desenvolupament d'elements gràfics, imatges, símbols o textos.
- CE39 : Destresa en els recursos redaccionals, estilístics, narratius i retòrics: escrits, visuals i audiovisuals.
- CE40 : Capacitat per a comunicar-se amb fluïdesa i riquesa en el context professional (oralment i per escrit).
- CE41 : Capacitat per a exercir la pràctica professional respectant els drets humans fonamentals i dels valors, individuals i col·lectius, emmarcats en diferents corrents culturals i civilitzadores, que la comunicació persuasiva ha de respectar i potenciar.
- CE45 : Capacitat per a entendre i interpretar l'entorn i adaptar-se al canvi.
- CE46 : Capacitat per a interactuar amb els diferents públics i la societat aplicant el coneixement sincrònic i diacrònic de l'entorn econòmic, social, cultural i demogràfic.
- CE59 : Destreses per a seleccionar i aplicar el model d'anàlisi més adequada per a cada objecte d'estudi i les necessitats de la investigació.
- CE61 : Capacitat per a aplicar, de manera rigorosa, les tècniques de recerca, producció i anàlisi de dades.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
General
Code:
22534
Lecturer responsible:
MELGAREJO MORENO, JOAQUIN
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,50
Practical credits:
0,90
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
APPLIED ECONOMIC ANALYSIS
Area: HISTORY AND ECONOMIC INSTITUTIONS
Theoretical credits: 1,5
Practical credits: 0,9
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
DEGREE IN ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
Course type: OPTIONAL (Year: 4)