Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2017-18
Grado de Maestro de Educación Infantil
Asignatura Optativa
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2017-18
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació. Comprendre i valorar les funcions de les tecnologies de la informació i de la comunicació cada vegada més diversificades i saber-les usar adequadament en la vida quotidiana.
- CG4 : Treball en equip. Col·laborar amb altres persones per a construir un projecte comú. Ser capaç de col·laborar en equips interdisciplinaris, d'assumir diferents rols en les dinàmiques dels equips de treball i de liderar-los si escau.
- CG6 : Capacitat creativa i emprenedora. Formular, dissenyar i gestionar projectes innovadors per a donar resposta a les necessitats detectades. Buscar i integrar nous coneixements i actituds en experiències tant internacionals com del propi territori amb la finalitat d'emprendre canvis de manera creativa en les pràctiques professionals.
- CG9 : Capacitat comunicativa. Comprendre i expressar-se oralment i per escrit en les llengües oficials de la Comunitat Valenciana i una llengua estrangera, amb incorporació de tots els elements visuals i auditius, disponibles i necessaris en cada cas, amb la finalitat de comunicar-se de manera eficaç i eficient en diferents entorns i per a diferents funcions.
Competències específiques (CE)
- CE6 : Dinamitzar la reflexió en grup sobre l'acceptació de normes i el respecte als altres. Promoure l'autonomia i la singularitat de cada estudiant com a factors d'educació de les emocions, els sentiments i els valors en la primera infància.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer recursos i materials didàctics i entorns d'aprenentatge de l'àrea de Didàctica de la Matemàtica.
- Conèixer, utilitzar i incorporar adequadament aplicacions informàtiques i materials multimèdia en les activitats d'ensenyament i aprenentatge de la matemàtica que promoguen l'aprenentatge.
- Desenvolupar la creativitat a través de la resolució de problemes.
- Treballar colaborativamente amb els companys per a afavorir la reflexió, el diàleg, la discussió i la interpretació.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18
Conocer alternativas para la apoyar el desarrollo del pensamiento lógico-matemático en los niños y niñas de educación infantil
Dades generals
Codi:
17021
Professor/a responsable:
LLINARES CISCAR, SALVADOR
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
0,60
Crèdits pràctics:
1,80
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
Àrea: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 1,8
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN MESTRE EN EDUCACIÓ INFANTIL
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 3)