Competencies and objectives
Course context for academic year 2017-18
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2017-18
General Competences (CG)
- CG1 : Capacitat per a cercar i analitzar informació.
- CG2 : Capacitat per a treballar en equip.
- CG3 : Capacity for self-learning.
Specific Competences (CE)
- CE1 : Dominar de manera segura i eficient l'operativitat de les aeronaus en vol, a través del coneixement i estudi del conjunt de lleis, normes, mètodes recomanats i procediments que regeixen l'operació de l'aeronau, les comunicacions i la gestió de dades en vol, a més dels sistemes i instruments de l'avió.
- CE11 : Aprender los conocimientos y usos relacionados con las tecnologías de la información y comunicación y especialmente con aquellas vinculadas con las operaciones aéreas.
- CE17 : Inferir l'estat tècnic i de aeronavegabilitat de l'avió i la conseqüent acceptació per al vol segons la normativa en vigor.
- CE20 : Avaluar la influència de les condicions de vol en la fisiologia humana i en les pautes del comportament humà.
- CE8 : Planificar i gestionar la informació aeronàutica disponible en funció de les diverses fases de vol i volar amb seguretat i eficiència en aeronau en diferents condicions d'operacions terrestres i aèries.
- CE9 : Obtenir el coneixement suficient d'anglès aeronàutic per a poder dur a terme les comunicacions necessàries amb els controladors dels aeroports i de les diverses àrees de control d'un vol.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
General
Code:
10518
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
3,00
Theoretical credits:
1,20
Practical credits:
0,00
Distance-base hours:
1,80
Departments involved
-
Dept:
PHYSICS, ENGINEERING SYSTEMS AND SIGNAL THEORY
Area: APPLIED PHYSICS
Theoretical credits: 1,2
Practical credits: 0
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
COMMERCIAL AVIATION PILOT AND AIR OPERATIONS
Course type: COMPULSORY (Year: 2)