Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2016-17

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17

General Competences

  • CG3 : Capacitat de raonament crític.
  • CG5 : Capacitat per a imaginar nous productes i serveis en l'àmbit de la professió.

 

Specific Competences

  • CE2 : Conèixer la indústria del videojoc, els tipus de videojocs i les característiques que defineixen cada grup.
  • CE3 : Entendre la relació del videojoc amb altres formes de comunicació publicitària així com amb les fonts de les quals es nodreix: cinema, televisió, i novel·la.
  • CE6 : Ser capaç de crear videojocs publicitaris i utilitzar el videojoc com a nou suport publicitari.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17

No data

 

 

General

Code: 77863
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS: 1,00
Theoretical credits: 0,20
Practical credits: 0,20
Distance-base hours: 0,60

Departments involved

  • Dept: COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
    Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
    Theoretical credits: 0,2
    Practical credits: 0,2
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught


  • Course type: COMPULSORY (Year: 1)