Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17
General Competences
- CG3 : Capacitat de raonament crític.
- CG5 : Capacitat per a imaginar nous productes i serveis en l'àmbit de la professió.
Specific Competences
- CE2 : Conèixer la indústria del videojoc, els tipus de videojocs i les característiques que defineixen cada grup.
- CE3 : Entendre la relació del videojoc amb altres formes de comunicació publicitària així com amb les fonts de les quals es nodreix: cinema, televisió, i novel·la.
- CE6 : Ser capaç de crear videojocs publicitaris i utilitzar el videojoc com a nou suport publicitari.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
77863
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
1,00
Theoretical credits:
0,20
Practical credits:
0,20
Distance-base hours:
0,60
Departments involved
-
Dept:
COMMUNICATION AND SOCIAL PSYCHOLOGY
Area: AUDIOVISUAL COMMUNICATION AND ADVERTISING
Theoretical credits: 0,2
Practical credits: 0,2
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.