Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2016-17
Competències generals
- CG3 : Capacitat de raonament crític.
- CG5 : Capacitat per a imaginar nous productes i serveis en l'àmbit de la professió.
Competències Específiques
- CE2 : Conèixer la indústria del videojoc, els tipus de videojocs i les característiques que defineixen cada grup.
- CE3 : Entendre la relació del videojoc amb altres formes de comunicació publicitària així com amb les fonts de les quals es nodreix: cinema, televisió, i novel·la.
- CE6 : Ser capaç de crear videojocs publicitaris i utilitzar el videojoc com a nou suport publicitari.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
Dades generals
Codi:
77863
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
1,00
Crèdits teòrics:
0,20
Crèdits pràctics:
0,20
Càrrega no presencial:
0,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 0,2
Crèdits pràctics: 0,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
EXPERT EN DISSENY I CREACIÓ DE VIDEOJOCS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIES (Curs: 1)