Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2016-17

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17

Specific Competences

  • CE1 : Conèixer les eines i els mètodes necessaris per a l'elaboració professional de videojocs des d'aquests quatre àmbits: disseny, programació, art i gestió de projectes.
  • CE7 : Conèixer els components bàsics d'un joc i les característiques de les plataformes per a les quals es desenvolupen, per a així ser capaces de dissenyar jocs que s'adapten de forma correcta a cada dispositiu.
  • CE9 : Conèixer les característiques i serveis que ofereixen diferents motors gràfics, físics i d'intel·ligència artificial, i saber utilitzar-los per a la creació d'un videojoc.

 

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17

No data

 

 

General

Code: 77859
Lecturer responsible:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Credits ECTS: 5,00
Theoretical credits: 1,00
Practical credits: 1,00
Distance-base hours: 3,00

Departments involved

  • Dept: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
    Area: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
    Theoretical credits: 1
    Practical credits: 1
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught


  • Course type: ELECTIVE (Year: 1)