Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17
Specific Competences
- CE1 : Conèixer les eines i els mètodes necessaris per a l'elaboració professional de videojocs des d'aquests quatre àmbits: disseny, programació, art i gestió de projectes.
- CE7 : Conèixer els components bàsics d'un joc i les característiques de les plataformes per a les quals es desenvolupen, per a així ser capaces de dissenyar jocs que s'adapten de forma correcta a cada dispositiu.
- CE9 : Conèixer les característiques i serveis que ofereixen diferents motors gràfics, físics i d'intel·ligència artificial, i saber utilitzar-los per a la creació d'un videojoc.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
77859
Lecturer responsible:
LOZANO ORTEGA, MIGUEL ANGEL
Credits ECTS:
5,00
Theoretical credits:
1,00
Practical credits:
1,00
Distance-base hours:
3,00
Departments involved
-
Dept:
SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Area: SCIENCE OF COMPUTING AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Theoretical credits: 1
Practical credits: 1
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.