Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17
MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
General Competences
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Specific Competences
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
EXPERTO EN TÉCNICAS AVANZADAS DE DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
General Competences
- CG1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Specific Competences
- CE2 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
MÁSTER DE FORMACIÓN PERMANENTE EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
Conocimientos/Contenidos
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Skills/Competences
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
EXPERTO/A EN TÉCNICAS AVANZADAS DE DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
Conocimientos/Contenidos
- CON1 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
- CON2 : Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.
Specific competences:>>Optional Module of Biomedicine
- HD1 : Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi
- HD2 : Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- HD5 : Capacitat per a analitzar i aplicar conceptes, principis i tècniques per al disseny i engegada d'un pla de màrqueting d'una organització.
Skills/Competences
- C1 : Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions ¿i els coneixements i raons últimes que les sustenten¿ a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- C2 : Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigido o autònom.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
36428
Lecturer responsible:
No data
Credits ECTS:
3,50
Theoretical credits:
1,40
Practical credits:
0,00
Distance-base hours:
2,10
Departments involved
-
Dept:
COMPANY ORGANISATION
Area: COMPANY ORGANISATION
Theoretical credits: 1,4
Practical credits: 0
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MASTER EN DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
Course type: COMPULSORY (Year: 1)
-
EXPERTO EN TÉCNICAS AVANZADAS DE DIRECCIÓN Y GESTIÓN DE EMPRESAS
Course type: COMPULSORY (Year: 1)