Competencies and objectives
Course context for academic year 2016-17
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2016-17
General Competences
- CG1 : Capacitat per a la recerca, processament i interpretació d'informació, procedents de fonts bibliogràfiques i documentals.
- CG2 : Capacitat de treballar en equip i en l'aplicació de tècniques innovadores i dinàmiques de la gestió de treball, de projectes i d'equips.
- CG4 : Aplicar a l'anàlisi dels problemes criteris professionals basats en el maneig d'instruments tècnics.
- CG6 : Derivar de les dades, informació rellevant impossible de reconèixer per no professionals.
- CG7 : Analitzar els problemes amb raonament crític, sense prejudicis, amb precisió i rigor.
- CG8 : Capacitat d'anàlisi i de síntesi, que permeta desenvolupar un raonament crític.
- CG9 : Capacitat per a l'avaluació de riscos, presa de decisions i planificació d'estratègies.
Specific Competences
- CE1 : Integrar-se en l'àrea funcional de màrqueting d'una empresa o organització xicoteta, mitjana o gran i exercir amb soltesa qualsevol labor de gestió en ella encomanada.
- CE10 : Redactar projectes de màrqueting de l'empresa.
- CE11 : Conèixer les eines d'anàlisi estratègica més habituals en l'anàlisi de l'empresa i el seu entorn.
- CE2 : Capacitat per a dissenyar un pla de màrqueting, utilitzant totes les eines i variables relatives al màrqueting *mix.
- CE5 : Ser capaç d'aplicar diversos instruments tècnics de màrqueting i investigació comercial a l'anàlisi de l'empresa en el seu entorn.
- CE7 : Preparar la presa de decisions de màrqueting en empreses i organitzacions, especialment en els nivells operatiu i tàctic.
- CE8 : Valorar a partir dels registres rellevants d'informació la situació i previsible evolució d'una empresa.
- CE9 : Emetre informes d'assessorament sobre situacions concretes d'empreses i mercats.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2016-17
No data
General
Code:
36346
Lecturer responsible:
CASADO DIAZ, ANA BELEN
Credits ECTS:
10,00
Theoretical credits:
1,50
Practical credits:
1,50
Distance-base hours:
7,00
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 1,5
Practical credits: 1,5
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
MÁSTER EN MARKETING
Course type: COMPULSORY (Year: 1)