Competencias y objetivos

SIN DOCENCIA EN ESTE CURSO ACADÉMICO

 

Contexto de la asignatura para el curso 2015-16

Sin datos

 

 

Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales) para el curso 2015-16

Sin datos

 

 

Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)

Sin datos

 

 

Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2015-16

- To introduce students to the various traditions of linguistics applied to the teaching of English as a foreign language;
- To inculcate an understanding of the classroom as a communicative situation;
- To emphasize the importance of using English as means of communication in the EFL classroom;
- To help students relate linguistic, discourse analytic and sociolinguistic concepts to teaching objectives and teaching activities;
- To provide structured information and practice on teaching techniques that enhance pupils communicative skills and expand their syntactic and lexical repertoire;
- To guide students through selected readings on the subject;
-  To practice and stress the importance of teaching English THROUGH English.

 

 

Datos generales

Código: 8911
Profesor/a responsable:
Stoll Dougall, Pamela
Crdts. ECTS:
Créditos teóricos: 4,50
Créditos prácticos: 1,50
Carga no presencial:

Departamentos con docencia

  • Dep.: FILOLOGÍA INGLESA
    Área: FILOLOGIA INGLESA
    Créditos teóricos: 4,5
    Créditos prácticos: 1,5
    Este dep. es responsable de la asignatura.
    Este dep. es responsable del acta.

Estudios en los que se imparte