Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2015-16

Sobre el tema propuesto se llevará a cabo una virtualización desde su origen hasta su puesta en valor.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2015-16

MÀSTER EN PATRIMONI VIRTUAL

 

Competències generals

  • CG1 : Ser capaç de dissenyar, dirigir, coordinar, realitzar i participar en projectes integrals de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE18 : Saber què és un entorn immersiu i les diferents opcions disponibles de cara a la seua aplicació a la virtualització del patrimoni: Realitat Augmentada i Realitat Virtual; conèixer les característiques específiques de cadascuna d'elles i les diferències entre ambdues.

 

ESPECIALISTA EN VIRTUALITZACIÓ DEL PATRIMONI

 

Competències generals

  • CG2 : Obtenir coneixements avançades en cadascuna de les fases habituals en projectes de virtualització del patrimoni i restauració virtual del patrimoni.

 

Competències Específiques

  • CE26 : Ser capaç de realitzar projectes de videomapping aplicats a la conservació i restauració del patrimoni.

 

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16

Llevar a cabo una virtualización de un bien patrimonial pasando por todas las fases descritas durante el curso.

 

 

Dades generals

Codi: 78565
Professor/a responsable:
Molina Vidal, Jaime
Crèdits ECTS: 2,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,20
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: PREHIST.,ARQ.,HªANTIGA,FIL.GR.I FIL.LLA.
    Àrea: HISTORIA ANTIGA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix