Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2014-15
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2014-15
Competències generals del títol (CG)
- CG4 : Prendre decisions i resoldre problemes.
Competències específiques (CE)
- CE10 : Conèixer les tècniques de direcció empresarial.
- CE11 : Conèixer les tendències i la dinàmica dels mercats turístics.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conéixer els conceptes bàsics del comportament del consumidor, a fi de prendre decisions de direcció de màrqueting en l'empresa turística.
- Ser capaç de prendre decisions comercials per a les empreses i destinacions turístiques, de manera que el focus d'atenció siga el consumidor.
- Ser capaç de reconéixer tendències en el mercat, que influeixen en el desenvolupament de les activitats de l'empresa turística.
- Reconéixer els diversos condicionants del procés de decisió de compra del consumidor.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15
Sense dades
Dades generals
Codi:
41028
Professor/a responsable:
MUÑOZ GARCIA, JOSE LUIS
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,60
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
1,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
MARKETING
Àrea: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS
Crèdits teòrics: 0,6
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 2)