Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2014-15
Profundizar en la diversidad cultural turística, el diálogo multicultural y el protocolo de la comunicación oral y escrita en alemán. Conocer el patrimonio cultural material e inmaterial así como los mercados alemanes.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2014-15
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15
1. Conocer y profundizar en la diversidad cultural turística en Alemania.
2. Conocer y sensibilizar respecto a las diferencias culturales y su repercusión en la empresa turística.
3. Conocer la negociación en la comunicación multicultural y los mercados alemanes.
4. Conocer el protocolo de la comunicación comercial.
5. Conocer el concepto de la sostenibilidad en la empresa turística.
6. Conocer el patrimonio cultural en sus aspectos materiales e inmateriales en los países germano-hablantes.
Dades generals
Codi:
41024
Professor/a responsable:
GRUMPEL, CLAUDIA GISELA
Crèdits ECTS:
3,00
Crèdits teòrics:
0,00
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
1,80
Departaments amb docència
-
Dep.:
FILOLOGIES INTEGRADES
Àrea: FILOLOGIA ALEMANYA
Crèdits teòrics: 0
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN DIRECCIÓ I PLANIFICACIÓ DEL TURISME
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: 1)