Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2014-15

Profundizar en la diversidad cultural turística, el diálogo multicultural y el protocolo de la comunicación oral y escrita en alemán. Conocer el patrimonio cultural material e inmaterial así como los mercados alemanes. 

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2014-15

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2014-15

1. Conocer y profundizar en la diversidad cultural turística en Alemania.
2. Conocer y sensibilizar respecto a las diferencias culturales y su repercusión en la empresa turística.
3. Conocer la negociación en la comunicación multicultural y los mercados alemanes.

4. Conocer el protocolo de la comunicación comercial.

5. Conocer el concepto de la sostenibilidad en la empresa turística.

6. Conocer el patrimonio cultural en sus aspectos materiales e inmateriales en los países germano-hablantes.

 

 

 

Dades generals

Codi: 41024
Professor/a responsable:
GRUMPEL, CLAUDIA GISELA
Crèdits ECTS: 3,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 1,80

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIES INTEGRADES
    Àrea: FILOLOGIA ALEMANYA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix