Competencies and objectives

 

Course context for academic year 2014-15

No data

 

 

Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2014-15

General Competences (CG)

  • CG1 : Tenir visió innovadora, prospectiva i proactiva.
  • CG2 : Definir prioritats en la consecució d'objectius.
  • CG3 : Adaptar-se a noves situacions.
  • CG5 : Treballar en un context de responsabilitat social.
  • CG6 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.

 

Specific Competences (CE)

  • CE1 : Aplicar instruments de planificació.
  • CE11 : Conèixer les tendències i la dinàmica dels mercats turístics.
  • CE15 : Diagnosticar necessitats i oportunitats i identificar les potencialitats i amenaces de la destinació.
  • CE4 : Comprendre el marc legal que regula les activitats turístiques.
  • CE5 : Comprendre la importància de les xarxes en les quals l'organització està immersa i saber posicionar-s'hi.
  • CE9 : Conèixer les polítiques que afecten la destinació.

 

 

 

Learning outcomes (Training objectives)

No data

 

 

Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2014-15

No data

 

 

General

Code: 41017
Lecturer responsible:
MUÑOZ GARCIA, JOSE LUIS
Credits ECTS: 4,00
Theoretical credits: 0,80
Practical credits: 0,80
Distance-base hours: 2,40

Departments involved

  • Dept: MARKETING
    Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
    Theoretical credits: 0,8
    Practical credits: 0,8
    This Dept. is responsible for the course.
    This Dept. is responsible for the final mark record.

Study programmes where this course is taught