Competencies and objectives
Course context for academic year 2014-15
No data
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2014-15
General Competences (CG)
- CG1 : Tenir visió innovadora, prospectiva i proactiva.
- CG2 : Definir prioritats en la consecució d'objectius.
- CG3 : Adaptar-se a noves situacions.
- CG5 : Treballar en un context de responsabilitat social.
- CG6 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.
Specific Competences (CE)
- CE1 : Aplicar instruments de planificació.
- CE11 : Conèixer les tendències i la dinàmica dels mercats turístics.
- CE15 : Diagnosticar necessitats i oportunitats i identificar les potencialitats i amenaces de la destinació.
- CE4 : Comprendre el marc legal que regula les activitats turístiques.
- CE5 : Comprendre la importància de les xarxes en les quals l'organització està immersa i saber posicionar-s'hi.
- CE9 : Conèixer les polítiques que afecten la destinació.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2014-15
No data
General
Code:
41017
Lecturer responsible:
MUÑOZ GARCIA, JOSE LUIS
Credits ECTS:
4,00
Theoretical credits:
0,80
Practical credits:
0,80
Distance-base hours:
2,40
Departments involved
-
Dept:
MARKETING
Area: MARKETING AND MARKET RESEARCH
Theoretical credits: 0,8
Practical credits: 0,8
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record.
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN TOURISM MANAGEMENT AND PLANNING
Course type: COMPULSORY (Year: 2)