Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
Esta asignatura está orientada a formar ingenieros que puedan satisfacer la gran demanda actual (y futura) de profesionales especializados en temas relacionados con Internet (incluyendo intranet y extranet). Para ello, el contenido de esta asignatura se centra el diseño y programación de las aplicaciones web y en las tecnologías que se emplean hoy en día en su desarrollo.
El objetivo principal de esta asignatura es que el alumno sea capaz de analizar, planificar y programar aplicaciones cliente/servidor basadas en la Web.
Recomendaciones
Para poder seguir adecuadamente la asignatura y obtener el máximo partido de ella, es necesario que el alumno no tenga ningún problema con los siguientes conocimientos:
- Programación
- Orientación a objetos
- Bases de datos y SQL
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2013-14
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Competències en un idioma estranger.
- CT2 : Competències informàtiques i informacionals.
- CT3 : Competències en comunicació oral i escrita.
Competències específiques:>>específiques
- C14 : Dissenyar, implementar, integrar i implantar les eines, aplicacions i components necessaris per a l'emmagatzematge, processament, distribució i accés als sistemes d'informació basats en web.
- C25 : Dissenyar, produir i gestionar sistemes multilingües i multimodals de continguts multimèdia amb l'objectiu de garantir la seua internacionalització, localització, accessibilitat i usabilitat.
- C27 : Conèixer i aplicar els diferents models de desenvolupament en entorn web, així com les tecnologies usades en el desenvolupament d'aplicacions en aquest entorn i els dispositius en els quals poden ser executades.
- C5 : Programar aplicacions de forma robusta, correcta i eficient, triant el paradigma i els llenguatges de programació més adequats aplicant els coneixements sobre procediments algorísmics bàsics i usant els tipus i estructures de dades més adequades.
- C7 : Seleccionar i utilitzar la plataforma de desenvolupament adequada per a programar conjunts heterogenis de dispositius, amb diferent maquinari, sistema operatiu, i diferents tipus d'interfícies d'entrada i eixida.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Capacitat per a concebre, redactar, organitzar, planificar, desenvolupar i signar projectes, en l'àmbit de l'enginyeria multimèdia, i per a concebre, desenvolupar o explotar sistemes, serveis i aplicacions multimèdia.
- Capacitat per a definir, avaluar i seleccionar plataformes de maquinari i programari per a desenvolupar i executar sistemes, serveis i aplicacions multimèdia.
- Capacitat per a concebre i desenvolupar sistemes, o arquitectures informàtiques, centralitzats o distribuïts integrant maquinari, programari i xarxes.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Dades generals
Codi:
21020
Professor/a responsable:
Lujan Mora, Sergio
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,20
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
LLENGUATGES I SISTEMES INFORMATICS
Àrea: LLENGUATGES I SISTEMES INFORMATICS
Crèdits teòrics: 1,2
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN ENGINYERIA MULTIMÈDIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 3)