Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2013-14
La materia articula la teoría y la práctica a partir de la consideración del profesorado como mediador en el aprendizaje del alumnado e investigador que reflexiona críticamente sobre su propia práctica y es capaz de obtener información relevante del proceso educativo para mejorar la enseñanza de las matemáticas.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2013-14
Competències específiques:>>mòdul específic (CE)
- CE10 : Conèixer estratègies i tècniques d'avaluació i entendre l'avaluació com un instrument de regulació i estímul de l'esforç.
- CE11 : Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de l'especialització cursada.
- CE12 : Analitzar críticament l'exercici de la docència, de les bones pràctiques i de l'orientació utilitzant indicadors de qualitat.
- CE4 : Conèixer contextos i situacions en què s'usen o s'apliquen els diversos continguts curriculars.
- CE5 : Conèixer els desenvolupaments teoricopràctics de l'ensenyament i l'aprenentatge de les matèries corresponents.
- CE6 : Transformar els currículums en programes d'activitats i de treball.
- CE7 : Adquirir criteris de selecció i elaboració de materials educatius.
- CE9 : Integrar la formació en comunicació audiovisual i multimèdia en el procés d'ensenyament i aprenentatge.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Desenvolupar l'aptitud per a interpretar els processos d'aprenentatge matemàtic.
- Desenvolupar l'aptitud d'interpretar i aplicar característiques de la interacció i gestió del contingut matemàtic en la classe de matemàtiques.
- Conèixer i usar recursos i materials per a l'ensenyament de les matemàtiques.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2013-14
Objetivos/competencias
- Analizar marcos curriculares, de evaluación y materiales de enseñanza de las matemáticas de la Educación Secundaria.
- Conocer y usar criterios de análisis de actividades sobre la enseñanza de las matemáticas.
- Conocer y usar recursos y materiales para la enseñanza de las matemáticas.
- Desarrollar la aptitud para seleccionar y secuenciar actividades, unidades didácticas, textos y organizar el currículo.
- Desarrollar la aptitud para aplicar características de la interacción en el aula y de la gestión del contenido matemático en el aula de matemáticas.
Dades generals
Codi:
12060
Professor/a responsable:
LLINARES CISCAR, SALVADOR
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
0,80
Crèdits pràctics:
1,20
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICA
Àrea: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
Crèdits teòrics: 0,8
Crèdits pràctics: 1,2
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN PROFESSORAT D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL I ENSENYAMENT D'IDIOMES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)