Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2011-12
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Conocer el concepto y la evolución de la educación especial.
Estudiar los modelos y sistemas de organización que afectan a la integración.
Identificar las necesidades educativas diferenciales en las condiciones personales de excepcionalidad.
Examinar las diversas situaciones y las posibles formas de intervención.
Aplicar los principios de adaptación de la enseñanza al diseño de intervenciones.
Conocer algunos de los problemas teóricos que se le plantea a la educación especial.
Dades generals
Codi:
6218
Professor/a responsable:
González Gómez, Juan Pablo
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics:
4,00
Crèdits pràctics:
3,50
Càrrega no presencial:
Departaments amb docència
-
Dep.:
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDACTICA
Àrea: DIDACTICA I ORGANITZACIO ESCOLAR
Crèdits teòrics: 2
Crèdits pràctics: 1,75
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta. -
Dep.:
PSICOLOGIA DE LA SALUT
Àrea: METODES D'INVESTIGACIO, DIAGNOSTIC EN EDUCACIO
Crèdits teòrics: 2
Crèdits pràctics: 1,75
Estudis en què s'imparteix
-
Llicenciatura en Psicopedagogia - pla 1997
Tipus d'assignatura: TRONCAL (Curs: 1)