Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2011-12
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat i habilitat per a exercir com a professionals de la comunicació, amb especial atenció a la gestió integral i a la recerca i mesura de l'eficàcia dels processos comunicatius en l'àmbit de les indústries creatives.
Competències específiques (CE)
- CS1 : Capacitat i habilitat per a identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l'empresa.
- CS3 : Estudi de la configuració de la personalitat pública de les organitzacions i la gestió dels actius intangibles en els seus programes de comunicació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
• Oferir una visió integrada dels recursos i actius intangibles i la importància que tenen en els negocis i les empreses, especialment en les dels sectors i indústries creatives.
• Oferir una visió integrada de la creació i gestió del brànding en les organitzacions, en l'actual context de l'economia creativa i valorització d'intangibles.
• Exercir com a expert en la gestió estratègica de la imatge de marca i dels intangibles, en empreses privades o públiques, especialment en les dels sectors creatius.
• Saber qui i com gestiona de manera integral la marca, i altres intangibles, en les institucions o empreses, privades o públiques, familiars o d'una altra naturalesa, especialment en el sector de les indústries creatives.
• Conéixer els principals àmbits d'aplicació del brànding en l'actualitat.
• Conéixer i experimentar el procés integral de creació i gestió de marca en l'àmbit de les indústries creatives.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
OBJETIVO GENERAL: Ofrecer una visión integrada de la comunicación en las organizaciones, en el actual contexto de la economía creativa y de valorización de intangibles.
Al finalizar, el alumno será capaz de ejercer como experto en la gestión estratégica de la imagen de marca, de la empresa privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza, sobre todo de aquellas directamente relacionadas con las industrias creativas.
Conocer cómo y quiénes gestionan de forma integral la marca, en las instituciones o empresas, privadas o públicas, familiares o de otra naturaleza.
Conocer los principales ámbitos de aplicación del branding.
Contextualizar el diseño como sujeto y objeto de las industrias creativas.
Dades generals
Codi:
43602
Professor/a responsable:
Olivares Delgado, Fernando
Crèdits ECTS:
5,00
Crèdits teòrics:
1,00
Crèdits pràctics:
1,00
Càrrega no presencial:
3,00
Departaments amb docència
-
Dep.:
COMUNICACIO I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea: COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Crèdits teòrics: 1
Crèdits pràctics: 1
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
MÀSTER UNIVERSITARI EN COMUNICACIÓ I INDÚSTRIES CREATIVES
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: Sense curs)
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 1)