Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge / Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11

Sense dades

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11

OBJECTIUS GENERALS.  

Capacitar a l`alumne en el maneig de distintes ferramentes de treball que li permeten entendre i explicar l`evolució, adaptació i modificació de les institucions en el temps.
 
Facilitar a l`alumne un model de mètodes i continguts científics generals, així com l`adquisició de coneixements específics i pràctics que li permeten de forma immediata la comprensió dels canvis i l`evolució del Dret en la seua aplicació. Per a això és primordial que s`instruïsca en la busca i discriminació d`aquells materials que afavorisquen la comprensió de cada una de les etapes històriques en què s`evidencie l`acció de la justícia, a través de les institucions dissenyades a este efecte.
 
Adquirir un específic coneixement de la història de l`administració de justícia, a través de l`anàlisi de distintes obres, ben literàries o pictòriques. La instrucció es justifica per mitjà de la formulació d`interrogants i la busca de respostes a les raons que comporten l`evolució, adaptació i modificació de les institucions en l`àmbit judicial.
 
 
 
 
 

 

 

Dades generals

Codi: 9962
Professor/a responsable:
Martínez Almira, María Magdalena
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics: 3,00
Crèdits pràctics: 1,50
Càrrega no presencial:

Departaments amb docència

  • Dep.: Ciències Històric-Jurídiques
    Àrea: Història del Dret i de les Institucions
    Crèdits teòrics: 3
    Crèdits pràctics: 1,5
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix