Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
- Desarrollar un panorama general del proceso de investigación, examinando sus objetivos, etapas, y sus interacciones con la Dirección General de Marketing.
- Describir las fuentes de obtención de datos (técnicas cualitativas y cuantitativas), así como sus ventajas e inconvenientes.
En definitiva, con este curso el alumno debe ser capaz de revisar y criticar la investigación, valorar su utilidad para la Dirección de Marketing, y tener cierta experiencia con algunas fases del proyecto de investigación.
Dades generals
Codi:
7258
Professor/a responsable:
Mas Ruiz, Francisco José
Crèdits ECTS:
Crèdits teòrics:
3,00
Crèdits pràctics:
1,50
Càrrega no presencial:
Departaments amb docència
-
Dep.:
MÀRQUETING
Àrea: COMERCIALITZACIO I INVESTIGACIO DE MERCATS
Crèdits teòrics: 3
Crèdits pràctics: 1,5
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
Diplomatura en Ciències Empresarials - pla 2000
Tipus d'assignatura: OPTATIVA (Curs: Sense curs)