Competencies and objectives
Course context for academic year 2010-11
Junto con la asignatura Dinámicas y estructuras de la población. Los nuevos yacimientos de empleo, configura la materia del Master destinada a Población, cualificación y promoción del empleo.
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees) for academic year 2010-11
General Competences (CG)
- CG1 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CG2 : Capacitat d'organització i planificació.
- CG3 : Capacitat per a gestionar adequadament la informació, especialment, mitjançant l'ús de les TIC.
- CG4 : Capacitat d'aprenentatge autònom i d'adaptació a noves situacions.
- CG5 : Capacitat d'aplicar els coneixements a la pràctica.
- CG6 : Actitud sistemàtica de cura i precisió en el treball.
- CG7 : Capacitat per a integrar-se o liderar equips interdisciplinaris segons el context i la situació.
- CG8 : Compromís ètic amb la sostenibilitat, el respecte als drets fonamentals, la igualtat entre homes i dones, els valors democràtics, la multiculturalitat, la pau.
Specific Competences (CE)
- CE2. : Capacitat per a usar adequadament els conceptes, els mètodes i les tècniques aplicades al desenvolupament local i la innovació territorial.
- CE4 : Capacitat per a fer un diagnòstic dels recursos endògens disponibles en un territori.
- CE5 : Capacitat per a actuar com a mediador entre els diferents agents i administracions implicats en els processos de desenvolupament local i innovació territorial.
- CE6 : Capacitat per a assessorar i coordinar als diferents agents i administracions implicats en els processos de desenvolupament local i innovació territorial.
- CE7 : Capacitat per a prendre decisions, resoldre problemes i gestionar imprevistos en el camp del desenvolupament local i la innovació territorial.
- CE8 : Capacitat per a exposar i transmetre coneixements i accions en matèria de desenvolupament territorial de manera ordenada, senzilla i clara, adequada al context.
Learning outcomes (Training objectives)
- Conocer las relaciones entre los mercados locales y las posibilidades de promoción y creación de empleo.
- Diferenciar las posibles estrategias de promoción y creación de empleo.
- Entender las políticas públicas de promoción y creación de empleo.
- Comprender el papel del emprendedurismo como fuente de empleo.
- Conocer las técnicas de dinamización y habilidades sociales que deben manejar los responsables de las Agencias de Desarrollo Local.
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2010-11
Conocer las relaciones entre los mercados locales y las posibilidades de promoción y creación de empleo. Diferenciar las posibles estrategias de promoción y creación de empleo. Entender las políticas públicas de promoción y creación de empleo. Comprender el papel de emprendedurismo como fuente de empleo. Conocer las técnicas de dinamización y habilidades sociales que deben manejar los responsables de las Agencias de Desarrollo Local.
General
Code:
40219
Lecturer responsible:
MARTINEZ PUCHE, ANTONIO
Credits ECTS:
6,00
Theoretical credits:
1,20
Practical credits:
1,20
Distance-base hours:
3,60
Departments involved
-
Dept:
HUMAN GEOGRAPHY
Area: HUMAN GEOGRAPHY
Theoretical credits: 0,4
Practical credits: 0,4
This Dept. is responsible for the course.
This Dept. is responsible for the final mark record. -
Dept:
APPLIED ECONOMICS AND ECONOMIC POLICY
Area: APPLIED ECONOMICS
Theoretical credits: 0,8
Practical credits: 0,8
Study programmes where this course is taught
-
UNIVERSITY MASTER'S DEGREE IN LOCAL DEVELOPMENT AND TERRIORIAL INNOVATION
Course type: COMPULSORY (Year: 1)