Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
-
Consolidar els coneixements actius i passius de la llengua anglesa mitjançant la lectura i interpretació crítica de textos literaris i l'elaboració supervisada de treballs.Determinar les parts constitutives dels conceptes bàsics que formen la matèria literatura anglesa al llarg del segle xviii, i les relacions mútues entre aquelles, així com construir unitats complexes de pensament a partir d'idees independents, fundant-se en els seus trets comuns.Establir relacions d'aplicació pràctica bidireccional entre els conceptes abstractes adquirits i l'espai significatiu dels textos literaris subjectes a anàlisis i interpretació.Ser capaç de negar-se a admetre cursos de raonament @ajeno que provinguen de posicions d'autoritat, sense sotmetre'ls a judici personal, i actuar d'igual manera amb les idees pròpies tractant-les com si anaren d'uns altres.Adquirir la convicció que el perspectivisme que dóna el treball en grup contribueix a millorar els resultats i a evitar l'abstracció obsessiva en les idees pròpies que pot conduir a l'error.Ser capaç d'emprendre tasques i projectes sense supervisió o impuls extern constants i de debatre els resultats de manera objectiva i equilibrada.Distingir períodes en el desenvolupament de la literatura anglesa al llarg del segle xviii, situar en ells autors i obres específiques, i definir les característiques principals d'aquestes.Conèixer les característiques històriques, socials, econòmiques, polítiques de la cultura anglesa, i relacionar amb elles autors, obres i tendències de les quals s'ocupa aquesta assignatura.Ser capaç d'engegar i desenvolupar processos de cerca d'informació, d'ordenació d'aquesta, així com d'efectuar labors de síntesis a partir de dades referents a autors i obres corresponents al segle XVIII.Analitzar, de manera crítica, obres o fragments d'obres, concretes corresponents al segle XVIII, aplicant un mètode ordenat i coherent, i de determinar les seues característiques formals i la relació d'aquestes amb l'establiment de la gamma de significats hipotètics admissibles.
- Consolidar els coneixements actius i passius de la llengua anglesa, mitjançant la lectura i interpretació crítica de textos literaris i l'elaboració supervisada de treballs.
- Determinar les parts constitutives dels conceptes bàsics que formen la matèria de literatura anglesa al llarg del segle XVIII i les relacions mútues entre aquestes, a més de construir unitats complexes de pensament a partir d'idees independents, fonamentant-se en els trets comuns.
- Establir relacions d'aplicació pràctica bidireccional entre els conceptes abstractes adquirits i l'espai significatiu dels textos literaris subjectes a anàlisi i interpretació.
- Ser capaç de negar-se a admetre cursos de raonament alié provinents de posicions d'autoritat, sense sotmetre'ls a judici personal i actuar igualment amb les idees pròpies, tractant-les com si foren d'altres.
- Adquirir la convicció que el perspectivisme que dóna el treball en grup contribueix a millorar els resultats i evitar l'abstracció obsessiva en les idees pròpies que pot conduir a l'error.
- Ser capaç d'emprendre tasques i projectes sense supervisió o impuls extern constants i de debatre'n els resultats de manera objectiva i equilibrada.
- Distingir períodes en el desenvolupament de la literatura anglesa al llarg del segle XVIII, situar-hi els autors i les obres específics i definir-ne les característiques principals.
- Conèixer les característiques històriques, socials, econòmiques, polítiques de la cultura anglesa i relacionar-les amb els autors, les obres i les tendències que tracta l'assignatura.
- Ser capaç d'iniciar i desenvolupar processos de cerca i ordenació d'informació, a més de fer treballs de síntesi a partir de dades referents a autors i obres del XVIII.
- Analitzar críticament obres, o fragments d'obres, del XVIII, aplicant-hi un mètode ordenat i coherent i determinar-ne les característiques formals i la relació amb l'establiment de la gamma de significats hipotètics admissibles.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
31024
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,80
Crèdits pràctics:
0,60
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
FILOLOGIA ANGLESA
Àrea: FILOLOGIA ANGLESA
Crèdits teòrics: 1,8
Crèdits pràctics: 0,6
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN ESTUDIS ANGLESOS
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 2)