Competències i objectius
Context de l'assignatura per al curs 2010-11
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials) per al curs 2010-11
Competències genèriques de grau
- CG1 : Desenvolupar la capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític.
- CG10 : Desenvolupar actituds crítiques basades en el coneixement.
- CG3 : Resoldre problemes de manera efectiva.
- CG4 : Demostrar capacitat de treball en equip.
- CG5 : Comprometre's amb l'ètica i els valors d'igualtat, i també en la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
- CG6 : Aprendre de manera autònoma.
- CG8 : Adquirir una preocupació permanent per la qualitat i el medi ambient i la prevenció de riscos laborals.
- CG9 : Demostrar habilitat per a transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
Competències específiques:>>de coneixement
- CE1 : Adquirir els fonaments de la terminologia biològica, nomenclatura, convenis i unitats.
- CE10 : Comprendre les bases de la regulació de les funcions vitals dels organismes a través de factors interns i externs i identificar mecanismes d'adaptació al medi.
- CE13 : Estudiar l'estructura i la funció de les biomolècules i comprendre la seua funció en els processos biològics.
- CE15 : Identificar les principals vies metabòliques.
- CE18 : Analitzar l'estructura i funció dels virus, cèl·lules, teixits, òrgans i sistemes animals i vegetals.
- CE19 : Estudiar l'anatomia i morfologia animal i vegetal.
- CE22 : Analitzar i interpretar el desenvolupament, el creixement i els cicles biològics dels éssers vius.
- CE23 : Analitzar els components del medi físic (hídric, atmosfèric i terrestre) i les seues relacions amb el medi biòtic.
Competències específiques:>>d'habilitat
- CE30 : Interpretar, avaluar, processar i sintetitzar dades i informació biològica.
- CE31 : Reconèixer i implementar bones pràctiques científiques de mesura i experimentació.
- CE32 : Manipular amb seguretat material biològic, reactius, instruments i dispositius d'aplicació en biologia.
- CE34 : Planificar, dissenyar i executar investigacions pràctiques, i valorar-ne els resultats.
- CE35 : Interpretar les dades procedents d'observacions i mesuraments en el laboratori i camp.
- CE36 : Elaborar, presentar i defensar informes científics i tècnics tant de manera escrita com oral davant d'una audiència.
- CE37 : Saber cercar, analitzar, comprendre i redactar textos científics i tècnics.
- CE45 : Realitzar bioassajos i diagnòstics biològics.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Adquirir els fonaments de la terminologia i del funcionament dels vegetals.
- Comprendre les bases de la regulació de les funcions vitals de les plantes a través de factors interns i externs i identificar mecanismes d'adaptació al medi i les relacions dels components del medi físic (hídric, atmosfèric i terrestre) amb la fisiologia de les plantes.
- Estudiar l'estructura i funció dels metabòlits vegetals, primaris i secundaris, i comprendre'n la funció.
- Analitzar l'estructura i funció dels sistemes vegetals i identificar les principals vies metabòliques en plantes.
- Analitzar l'anatomia i morfologia vegetal i interpretar el creixement i el cicle biològic de les plantes.
- Saber planificar, dissenyar i executar recerques pràctiques. Saber cercar, analitzar, comprendre, interpretar, avaluar, processar i sintetitzar dades i informació, a més de redactar textos, sobre fisiologia vegetal i comunicar-los per escrit i oralment.
- Treballar amb seguretat al laboratori, reconèixer i implementar bones pràctiques científiques de mesura i experimentació en fisiologia vegetal i fer diagnòstics fisiològics.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2010-11
Sense dades
Dades generals
Codi:
26529
Professor/a responsable:
Sense dades
Crèdits ECTS:
6,00
Crèdits teòrics:
1,32
Crèdits pràctics:
1,08
Càrrega no presencial:
3,60
Departaments amb docència
-
Dep.:
CIENCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT
Àrea: FISIOLOGIA VEGETAL
Crèdits teòrics: 1,32
Crèdits pràctics: 1,08
Aquest departament és responsable de l'assignatura.
Aquest dep. és responsable de l'acta.
Estudis en què s'imparteix
-
GRAU EN BIOLOGIA
Tipus d'assignatura: OBLIGATÒRIA (Curs: 2)